Helli League

آخرین مطالب

گپی با بزرگان (1)

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۴:۴۴ ب.ظ

با سلام...


در این سری با معلمان عزیز خودمون یه گپی کوچیکی میزنیم و در اولین سری مهمونمون جناب آقای مرامی هستش ! دبیری که به زرس قاطع میتونم بگم هیچ کسی از ایشون دلخوری نداره ! 


مصاحبه در ادامه ی مطلب :



نام کامل خود ؟  

  • هادی مرامی بانی    

سن  خود ؟

  • 8 خرداد 1369 ( 24 ساله )

متاهل یا مجرد ؟

  • مجرد

بچه ی کدوم منطقه از تهران هستید ؟

  • نازی اباد منطقه 19

ایا خودتون از درسی که میدید خوشتان میاد ؟

  • خودم به شخصه هندسه رو دوست دارم ولی به شخصه از معلمای هندسم خوشم نمی آید

رتبه در کنکور ؟ 

  • 797

قضیه ی پی خاندایی کیو ( p <-> q )  و سیروس چیه ؟ 

  • قضیه ی پی خاندایی اینه که حال نداشتم بگم که <<پی انگاه و اگر>> ولی برای سیروس چون میدونستم اسمه کسی دیگه سیروس نیست از این اسم استفاده میکردم.(ولی در مورد اولی تازه فهمیدم که چه معانی داره  که قابل گفتن نیست)

بین همکارهاتون بیشتر با کدومشون راحت تر هستید ؟البته اگه مایلید این سوال رو جواب بدین !!!

  • اقای دانش.اقای غلام حسینی.اقای شجاعی زاده.

  • آقای غفاری هم می تونه نفر بعدی این لیست باشه.


بهترین خاطره ای که در این مدرسه داشتید چی بوده ؟

  • چیزی به ذهنم نمیرسه .

بهترین خاطره ی کل سال تحصیلیتون چی است ؟

  • سر کلاس زبان فارسی ، (معلم) به هر دلیلی منو مینداخت بیرون. یه روز با خودم گفتم سر کلاس من دیگه حرف نمیرنم. معلم داشت درس میداد که گفت : ((صلی الله علیه و آله و سلم)) و من به طور فطری صلوات فرستادم در حالی که هیچ کسی صلوات نفرستاد. با لهجه ی ترکی گفت کی بود ؟ گفتم : من بودم . گفت برو بیرون  منم داشتم میرفتم که معلم دوید سمت من که روی هوا لگد به اونجای من (نشیمن گاه) بزنه که من یه قدم جلو تر بودم و ایشون سایه ما رو زد. معلم خورد زمین و اونجای شلوارشون (خ**ک) پاره شد و این اتفاق در زنگ اول حادث شد و تا پنج زنگ بعدی آبروشون رفت.

پی نوشت : ((خداییش خوشتون میاد یه همچین بلایی سر خودتون بیاد ؟ خداییش ؟ ))

بدترین خاطره ای که در این مدرسه داشتید چی بوده است ؟

  1. فاجعه ی 103 !

  1. سومای پیارسال که اول سال رفتیم پیششون و همه میگفتن ما بلدیم و سر اثبات که میرسید همه منو نگاه میکردند و کل قضایا رو توی یه روز گفتم و زنگ اخر یه سوال ساده دادم که حل کنن و همشون منو نگاه میکردند و منم اونا رو و بعد زنگ خورد رفتیم !!!

پی نوشت : ((در مورد 103 سال پیش گفتن هنوز بو میده علاوه بر اون یه سری بوی جدید اضافه شده !! )


اگه بگن یه روز دیگه فقط زنده میمونید چه کار هایی انجام میدین ؟

  • تا حالا فکر نکردم

به نظر شما آدم موفق به چه ادمی میگویند ؟

  • کلا ادمی که برنامه ریزی داشته باشه در هر زمینه ای.


آیا شما امیدی برای قبول شدن این بچه ها برای کنکور دارید ؟

  • "به زرس قاطع " نههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!


و در اخر اگه نکته ای حرفی چیزی میخواین بگید ؟

  • قدر با هم بودنتون رو بدونید.

با تشکر

هادی مرامی 1393/07/20


تهیه شده توسط سارم و م.م 


و در آخر اول از اقای مرامی بابت همکاری با بچه ها تشکر میکنیم و چند سوال :


  1. مایل هستید کدام معلم در هفته های آتی با ایشان مصاحبه شود ؟

  1. از 1 تا 10 به این مصاحبه چند میدهید ؟

نظر خود را در دیدگاه ( نظرات ) ذکر کنید.


یا حق که با علیست ... 


۹۳/۰۸/۱۴ موافقین ۳ مخالفین ۰
سید سعید یزدی نژاد

نظرات  (۱۶)

ایول چیز باحالی بود
یادش بخیر فاجعه 103
5ثانیه به دوربین جلو لبخند بزنید    هزارویک ۰۰۰ 
آقای غلامحسینی مورد خوبی برای گفت و گوی بعدی اند.
سلام من 9/8 با دوره گردش روی 8 میدم. 
افرین که مصاحبه رو سانسور نمی کیند.
با همه مصاحبه کنید.
اگه میشه با آقای خسروجردی مصاحبه کنید.
نعیمی  نمره نداره ها
۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۶:۲۶ مهدی حسینی فشمی
سلام
مصاحبتون بیسته بیسته
برای دفعه بعد با آقا براتی مصاحبه کنید
باتشکر
۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۹:۰۷ ایمان ملکیان
نمره=8
ممنون بسیارعالی بود
لطفا با آقای جواهریان مصاحبه کنید
نمره8
ممنون خیلی جالب بود:)
دفعه بعد با آقای غلام حسینی مصاحبه شه خیلی خیلی خوب میشه
سلام عالی بود 
10/10
میشه از خودتون مصاحبه کنید عایا؟؟؟؟!!!؟؟ @@@!!!
پاسخ:
علیک سلام 
جناب آقای شاهدوست 
نام حقیقی خود را برای نظرات ثبت بفرمائید. 
شجاعی زاده 
۱۶ آبان ۹۳ ، ۱۴:۴۶ رامین شایان
سلام:
خیای خوبه
من به دودلیل به آقای مرامی نمره ی ۷(هفت)میدم یک اینکه هفت خیلی عدد خوبیه دو اینکه عدد هفت بازم عدد خیلی خوبیه سه......
برای هفته آینده اگه باآقای غلامحسینی مساحبه کنید فکر کنم خوب باشه
قابل توجه آقای غلامی و دوستان همفکرشون برا نمره نگفتم آقای غلامحسینی
یه سوالم داشتم فقط با معلما مصاحبه میکنید یا با همه ی کادر مدرسه؟
دیگه خسته شدم تاحالا همچین نظر طولانی ننوشته بودم
خراحافظ:
پاسخ:
علیک سلام

به معلم که نگفتم نمره بدید ! به مصاحبه گفتم نمره بدید !

و سوال دومت با همه !
۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۳ رامین شایان
سلام.مگه من به چی نمره دادم؟
۱۷ آبان ۹۳ ، ۱۷:۳۵ رامین شایان

منظور از آقای مرامی همان مصاحبه ی آقای مرامی است که به دلیل عدم ایجاد حشو حذف شده است


سلام
نمره=8 از 10
ایده ی خوبیه ولی جای کار داره مصاحبه هم کوتاه بود 
آقای غلامحسینی فکر کنم خوب باشه 
با تشکر
۱۹ آبان ۹۳ ، ۱۶:۵۸ رامین شایان
آقای گودرزی کجاش کوتاهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ها کجاش
ها این kinglover که گفتی یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!
۲۲ آبان ۹۳ ، ۱۶:۰۰ رامین شایان
شاهدوست دیگه جدیش نگیرید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">